Wednesday, August 24, 2005

Ker nisem imel nobene ideje kako začeti vodenje "bloga", (ime "žnevnik" se mi ne dopade in bom do odkritja bolj meni primerne besede vztrajal pri međunarodnem izvirniku "blog")sem kar takoj usekal z neko temo, ki me je v danem trenutku zbodla. Potem sem razmišljal, "ali blog potrebuje koncept, oz. ali se mi ljubi konceptualno voditi blog..."? Odgovor je bil po skoraj ničnem razmisleku obločen "Nein!". Koncept tega bloga je torej naključno nametavanje tem, ki se mi zdijo v danem trenutku pomembne, smešne, tragi-komične, na preostale pikice pa poljubno vnesite bizarnosti biti same "..........................................................." in seznam je končan!

Ker se včasih rad tudi grafično izražam, bom sem pa tja objavil tudi kakšno risbico, danes pa prilagam tole, ki sem jo staknil v zaprašenih nulah in enkah namiznega sodobnega abakusa.

Smrt fašizmu, svoboda narodu!

No comments: