Thursday, August 25, 2005

Fussball

Kot že v osebni blogovski rubriki "about me" piše, jaz izrecno ne maram fuzbala. Strašno dolgočasno mi ga je gledati predvsem zato, ker se mi zdi škoda dobrih dveh ur, da bi videl 2 gola. Zveni blesfemično iz ust moškega prebivalca Zemlje, to drži. Pred kratim sem bluzil po strani putfile.com, kjer so objavljeni svakojaki posnetki in med njimi je tudi nabor fuzbalskih driblingov. Okej, mirne duše priznam, da so driblingi (ki jih je za ene 3 minute, tko od oka...) jako dobro izvedeni. Načini na katere razni fuzbalerji fintirajo svoje uboge nasprotnike so na trenutke že rahlo ponižujoči, čudim pa se, da nisem opazil nobenega odprtega zloma gležnja, saj so bili nekateri manevri taki, kot bi jih izvajal mungo na amfetaminih in red bulu.

Zbegalo me je to, da se noben dribling (vsaj v videnem naboru ne) ni končal z golom ali s podajo za gol, ki bi sledil. Naka. Urni zamorček predribla zmedenega Brita, žoga izgine iz kadra in nadaljuje se naslednji dribling. Vem, vem, gre za pretanjeno taktiko fuzbalske tekme, kjer samo goli ne štejejo kot edina zanimivost cele tekme. Fuzbal je psihološki špil, tako kot vsak drug, ni dvoma, toda kaj se je s tisto žogo potem zgodilo? Je šla v out? Je pristala na taboljši nogi najboljšega igralca nasprotne ekipe 3 metre od domačega gola, golman pa si je ravno zavezoval vezalko? Je žogo fasal gledalec v prvi vrsti naravnost med oči? Jo je odnesel naključni protestnik/ekshibicionist? Kdo ve..., iz filmčka ni razvidno, mislim pa si, da bi nedvomno pustili posnetek do tam, kjer bi padel gol, če bi gol po uspešnem driblingu seveda sploh padel. Torej veliko "fensi" akcije za prazen nič! Ni fuzbala brez gola!

Predlagam slednje:
1. Skrajšanje fuzbalskega terena na polovico aktualnih dimenzij
2. Zmanjšanje števila igralcev (na ene 5-6 komada)
3. Skrajšanje igralnega časa na slabo urco

Ja, ja...in tako dobiš mali nogomet, če bi pa igralci uporabljali namesto nog roke, pa košarko! Vem! Ampak jaz govorim o profesionalni uvedbi tega sistema. Mrbit bi blo pa zanimivo...Samo skromna misel pač...

Prosim pa, da tega razmišljanja ne prevajate v španščino in portugalščino ter vse skupaj postavite na najbolj brano spletno stran južne Amerike, vključno z mojimi osebnimi podatki in naslovom, pridobljenim s pomočjo privatnega detektiva. Res ne bi rad, da se mi na vratih pojavi skupinica jeznih brazilskih navijačev, ki se jim je zdel dribling Ronaldinjota božje dejanje. Jaz nimam nič proti, če Brazilci blatijo alpske športe, primerjajo Điraldelija z iztrebkom domače lame ali si izmislijo skrajšan superveleslalom med palmami in navzkrižnim ognjem vojskujočih se gengov v "slumu", južno od Ria de Jeneira.

Slava Ronaldotu in 3x hura za Zahota

No comments: