Cenzura je zadnje čase širom sveta spet popularen pojem, pa naj si gre za sporne karikature preroka Mohameda, ki so razbesnele islamski svet, izid indonezijskega Playboya, zaradi katerega je konzervativno verska lokalna mladež v Jakarti vzrojila ali kitajsko filtriranje iskalnika Google...Mislim pa, da se nima zahod kaj buniti, saj tudi sam cenzurira, da je kar veselo...In včasih gre to že prav v bedaste skrajnosti...
Okej, priznam, nekatere medijske vsebine je nedvomno treba pravilno časovno in krajevno umestiti, da ne bi povzročale motenega psihičnega razvoja naših ubogih malčkov (ki so, baj d river, izpostavljeni mnogo hujšim trzljajem, kot je estetska golota playboyevih jumbo plakatov, ki so pred kratkim šokirali Ljubljančane)...Nekaterih cenzurnih postopkov pa enostavno ne razumem...Primer:
Ko, npr. nek gengsta madafaka zabenti, izgovorjeno kletvico cenzurirajo z „BEEP-om“...Okej...Stvar je opravljena...Mulc ne bo vedel, kaj je črni stric v zlatu rekel...Svet je rešen, če odmislimo sledeče vprašanje nadobudnega poganjka:
„Zakaj piska...?“
“Emmm..., to je..., eeem...., ker....je stric nekaj grdega rekel...., veš...!“
„Kaj pa?“,
„Emmmm...., ne vem...“
„A znaš ti tut kšno gldo besedo, stlic? Dej povej, dej povej!!“ (do kdaj mulce pustiš v temi?)
A opazil sem tudi, da med kletvico gengsta madafakaju “zablurajo” okolico ust…JA! Nekaj letni mulček bo z gengstajevih ust prebral „Ju madrfaking bič es madr fakr!“, si prevedel v slovenščino in si trajno zajebal življenje...In cenzurirajo tudi iztegnjen sredinec...Hm...Le kaj je stric pokazal...? In še en hec...Razgaljeno žensko zadnjo plat se cenzurira, ženske zadnje plati v miniminimalističnih tangicah pa ne!!! AAA? Vsa razlika je v mini trikotničku tangic, ki stoji v višini trtice, ki pa se jo sicer mirno razkazuje v sedaj modernem kroju ženskih hlač z ekstra nizkim pasom...
In sedaj nekaj povsem drugega: Car, nadčlovek, intelektualec, hohpolitikant, literat in v prostem času tudi zunanji minister Slovenije, Dr. Dimitrij Rupel, je podučil oglaševalsko agencijo na področju oglaševanja...V promocijskem videospotu za Slovenijo, ki bi se moral začeti vrteti po CNN-u čez dva dni (in cika že na prvomajske goste), je izsilil zamenjavo dosedajega logotipa (šopek raznobarvnih rožic, ki je vabil v Slovenijo preteklih 11 let) s slovensko fano, s tem, da bodo že jutri odločali o novem logotipu in, da še nimajo nobene ideje zanj...Bravo! Kako državotvorno...Gotovo nas bodo potencialni turisti razločili po naši prepoznavni in unikatni trobojnici...Retorično vprašanje se ponuja kar samo po sebi: „V kateri sodobni državi na svetu, se zunanji minister ukvarja s turistično celostno podobo svoje države?“.
Da pa ne bom samo kritiziral, kar sta mi zadnjič očitala tako vedno kritični ata (Hm..., le od kod mi potem ta navada...?) kot tudi sestra...Bil sem prijetno presenečen, ko sem v oddaji Hri-bar videl zajebantsko verzijo zgoraj omenjenega promocijskega videospota za Slovenijo...Bila je super...Ob glasbeni spremljavi komada „Moja dežela“ (vsaj mislim, da ima tak naslov) so bili med motivi: Zoran Jankovič kot sladoledar, Sašo Peče v rokavčkih med spustom po toboganu, Janša, Podobnik in Bajuk v savni, Rupel med naftnimi polji in poleg kozolca na Luni in Drnovšek v Afriki...Tudi off je bil zabavno slikovit...Zelo duhovito in še ažurno...Torej: Bravo in več podobnega na takem nivoju...
P.S. Če si skeč želite ogledati, odjadrajte v Hri-bar arhiv>, kliknite video link poleg datuma 15.4.2006 in odskrečajte na 07:35, kjer se skeč začne...
Tuesday, April 18, 2006
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment