Saturday, March 25, 2006

“Uou – o, želim si na Jamajko…”

Pred leti je moj fotr zaradi rahlega nezadovoljstva nad “sistemom” prikotalil, da bi najraje vse prodal in si kupil otok nekje Šivi za hrbtom ter tam lovil ribe, prideloval zelenjavo in tankal domače pivo. Izjava je zvenela na pol resno, očetova družica pa je koj z očmi zavila proti stvarniku in začela gnevno demantirati fotrov izpad. Meni se je ideja sicer zdela utopična, a sem jo že takrat sprejel z igrivim nasmeškom. Z leti se mi zdi ideja čedalje boljša…

Lani smo se ob pivu ali dveh razpričali o življenju na Madagaskarju. Spet sem se zamislil…Hm…, zakaj pa ne…Imaš fino kočo ob morju in zdravo (seveda si je osebno ne bi zgradil iz blata in palmovih listov, a to so finese…Še vedno pa bi se potrudil, da domovanje ne bi izpadlo v smislu “Bwana si je zgradil bajturino iz marmorja, ki jo obdajata bodeča žica pod smrtno nevarnim električnim tokom in jarek z vodo, ki je poln sestradanih in razdraženih krokodilov”). Drznil pa sem si izjaviti, da bi imel v kleti (ali pa na podstrešju, če tla ne bi bila primerna za izgradnjo kleti) internetno povezavo…Huda napaka…Prijatelj me je napadel, češ, da je potem pač isto, če živim, kjer živim in, da internet v divjini nima kaj iskati. Sem se trudil razložiti, da z internetom ne bi dražil domorodcev ali jih vabil na ogled filmov v domačo klet, sploh pa v deželi vuduja niti slučajno ne bi iskal igle v hrbtenjači lutke po svoji podobi v rokah lokalne čarovnice. Po še nekaj dobacivanjih sem se naveličal predstavljati svoj pogled na življenje v “divjini”. Očitno je namreč, da so naši daljni predniki, ko so izumili npr. oglje za risanje po stenah jam, to uporabljali tudi v naslednjih jamah, v katere so se selili in, da civilizacijskih izumov pač niso puščalii za sabo.

Dobro…, zajebi Madagaskar…Kaj pa n otočkov v Aziji, Indijskem oceanu, Polineziji pa tihomorski otočki pa otočki okoli južne Amerike? Me prav zanima, koliko koštajo…Zadnjič sem med šaltanjem po TV-ju naletel na MTV-jevo oddajo “Cribs”, ki sem jo že omenil v gnevniških zapisih. Načelno me bajte in vozni parki “selebrtijev” ne ganejo, saj so ti ponavadi čisti lapurlatizem, priznam pa, da so se mi pocedile sline, ko je lastnik firme Virgin, Richard Branson, razkazal svoj otoček z imenom Necker, ki leži v Karibskem morju. Domnevam, da so otočki v Karibih dragi ko žafran in vem, da tudi Hrvati prodajajo majhne otočke debelim švabskim turistom s še bolj debelimi denarnicami, o cenah otokov v grškem arhipelagu pa ne bi niti ugibal…A kaj je s tistimi otočki, ki sem jih omenil na začetku odstavka? Prav res me zanima, koliko stane en otoček s površino kvadratnega kilometra, koliko bi me koštala postavitev samozadostnega domovanja (ene 4 sobna bajta s sodobno kanalizacijo in elektriko na sončne celice) in koliko bi še odštel za kakšen gliserček, s katerim bi se lahko zategnil do prvega letališča…

Gotovo pa se človek (kljub vsej tehniki in modernosti domovanja na nekem otoku tam nekje) spopade z drugimi problemi…Po azijskih morjih kar mrgoli gusarjev na gumenjakih…Najbrž bi moral v kleti ob računalniku z internetno povezavo sloneti še Kalašnikov…

P.S. Če pa je kdo slišal kakšno o cenah otokov, pa prosim, če mi podatke posreduje…

1 comment:

Pika said...

http://www.privateislandsonline.com/

http://www.vladi-private-islands.de/home_e.html

http://www.escapeartist.com/International_Real_Estate/Islands_For_Sale/Islands_For_Sale.html

What more would U want? ... Vir $ pa ostaja uganka :)

Clone-Pika