Thursday, November 24, 2005

Kolateralni rutinski stroški

Danes sem odpeljal avto na redni servis pri 40.000 km. Ko sem bil z njim na prvem rutinskem pregledu pri 20.000 km, enkrat ta čas prejšnje leto, sem plačal okoli 25 jurjev, menjali pa so olje, tri filtre, kakšno tesnilo in pa antifriz po potrebi.

Glede Citroenovega servisa na Samovi ulici v Ljubljani, kamor vozim avto na “zdravniškega”, imam mešane občutke. Čakalna doba za rutinski servis je cirka en teden (v mojem zadnjem primeru je bila 6 dni, hec pa je, da sem poskusil tudi na Citroenovemu servisu v Grosuplju, kamor bi ga lahko pripeljal šele jutri…). Omenil sem jim tudi, da bi morebiti potreboval nadomestni avto, a so mi povedali, da so žal vsi že zasedeni, pa tudi če ne bi bili, bi moral zanj plačati. Skratka, avto sem pripeljal ob 7:00 in ga pobral enkrat po 13-i uri, vmes pa me je klical serviser, da me vpraša, ali zamenja dotrajane zadnje zavorne ploščice, na kar sem seveda pritrdil.

Pa poberem avto. Račun: 64.590 sit! AAAAAAAAAA? Pričakoval sem nekje med 30 in 40…Zadevo je “hendlal” poba mojih let, zelo suvereno in prijazno. Tehnično mi je razložil vse kar so postorili okoli avta..., profesionalno. Ko sem malce pojamral, da sem zadnjič za rutinski servis odštel le nekaj čez 20 jurjev, je prijazno ponudil, da mi stvar razloži še s finančne plati. „Ja..., prosim...“

Takole: filter zraka 4 jurje, filter olja 2,5 jurja, filter klime 5 jurjev, olje 10 jurjev, zavorne ploščice 10 jurjev, ena žarnica za osvetlitev registrske tablice 100 sit, 1x tesnilo 250 sit, antifriz 700 sit. Potem pa še „servis 40.000KM“ 13 jurjev (??????), menjava zavornih ploščic 5 jurjev in vsemogočni davek 10 jurjev...Suma sumarum 64 jurjev!!!!!! (Aja..., heh..., za „ekološko odstranitev odpadkov“ so mi zaračunali 350 sit..., brez davka)

Zgleda še kar logično, ne?

Sicer sem s konkretnim servisom še kar zadovoljen. Zadevo uštimajo kot se šika, prijazni so zelo, ustrežljivi tudi (za drugim šalterjem se je nek gospod zanimal za zimske gume in nek uslužbenec mu je zelo lepo razložil različno uporabnost različnih gum različnih proizvajalcev, mu povedal kaj so prednosti in slabosti vsake posebej, primerjal cene in z njim delil osebne izkušnje ter izkušnje ostalih uslužbencev Citroena, vključno z njihovimi izbori gum – jako impresivno). Ko sem zadevo plačal, me je mladostni uslužbenec popeljal do avta. Vmes me je prijazno vprašal kako sem zadovoljen z njihovimi uslugami in kako s svojim avtom. Avto so tudi posesali, spucali tepihe in ga oprali (hec…, odstranjevanje ekoloških odpadkov računajo, sesanje in pranje pa ne…). Sedaj je avto dober za eno leto, a kaj, ko imam marca registracijo…Iz leta v leto imam več bonusnih pik (al kako se že reče tistim procentom, ki se po 5% na leto odbijajo, če nisi imel karambola?) in iz leta v leto za registracijo plačam več…Paradoks? Črna luknja? Nadnaravna anomalija? Inflacija?

3 comments:

Anonymous said...

Za plje in antifriz si plačal čisto preveč. Resno mislim!

Anonymous said...

predlagam, da pri naslednjem servisu poveš, da bi rad prišel čim ceneje skozi, kar pomeni, da boš zadovoljen tudi z ''neoriginalnimi'' rezervnimi deli, ki jih delajo v isti tovarni, pod drugo blagovno znamko...
Jože

Čukmajster said...

Mnja..., dvomim, da bi mi na pooblaščenem servisu dali "neoriginalne dele"...