Monday, June 05, 2006

Vreme?

Ko sem se danes zbudil, mi spet ni bilo prav nič do vstajanja…Bil sem sicer naspan, a pod odejo je bilo prijetno toplo, zunaj nje pa SPET mraz ko pes. Baje pa bomo imeli v četrtek že kar 18 stopinj…Ni slabo…za prvo polovico aprila!!!!!!

Že prejšnje poletje je bilo obupno…Nizke temperature in omniprezentni dež…Z drago sva si za počitnice omislila, da bova šla za par dni v hribe in za par dni na morje…Hribi so takoj odpadli, saj so tam vladali zimski pogoji (vključno s padavinami vseh vrst). Potem sva odpotovala na Pelješac…Južna Dalmacija…Valjda bo toplo!! Vraga! Če sem ob sončnem dnevu sedel v senci, sem moral imeti oblečeno nekaj z dolgimi rokavi, sicer pa je sonce ob obali kaj malo pomagalo, saj so se stopinje vseeno gibale okoli 25 in pihalo je ko strela (to se sicer na Pelješcu dogaja in zato velja za priznan windsurferski okraj, a je ta veter veliko bolj blagodejen nad 30 stopinjami in tečen pod 25). Skratka: lansko poletje je bilo vremensko nikakvo…

Sledila je mrzla zima z obilico snega...Ha! Po dolgih letih spet ena zima, kot se šika (pomnite prejšnjih nekaj zim? Beda! Mraz je sicer bil, snega pa nikjer!)...Hm...Sem si mislil, da bo hudi zimi sledilo vroče poletje, katerega uvodna pomlad pa tega nikakor ne nakazuje...

Omenil sem že prvomajske praznike na Ohridu...8 stopinj, dež, mraz, veter...Tole, kar pa se dogaja sedaj, pa ni tudi vsekupajnič!!! Zadnje 3 tedne je zjutraj pod 10, dnevne pa ne dosežejo 20...V povprečju se gibajo okoli 17...JUNIJ! HALO!!!! 20 – 25!!! AJDEEEEEEE! Ko en premražen čuk ždim v flisu pred čurunalnikom!!!

V četrtek pa sem drago odpeljal na letališče...Termometer je kazal 1 stopinjo....ENO!!!! Junija!!! Na jutranjih radijskih poročilih so omenjali celo minus....In, ko tresoča stopava proti terminalu, opazim oboroženega policaja...Dejansko pred letališko zgradbo stoji kifeljc s šnelfajerco (pištola ni dovolj????) in te niti nima uperjene v tla, temveč se njena cev giblje v višini pasu...Krasna jutranja kombinacija...Prav popenil sem in se odločil, da ga nazaj grede opozorim, da prekleto cev uperi v tla...Za svoj davkoplačevalski denar ne mislim biti junija pri 1 stopinji celzija obstreljen s šmajserjem...A ko sem drago spokal na avjon in se odločno zaletel ven, je robokop že zbrisal...NIČ! Pa jutri, ko poberem drago...

Naslednji dan jo prikurim nazaj, cajkota z mitraljezom nikjer! Med čakanjem na pristanek se uščije ko sto bogov...Dočakam pošiljko, stopiva ven in se odločiva, da do avta na parkirušču navkljub dežju zlaufava...Med tekom v dežju proti avtu na svoji levi opazim kifeljca v anoraku, izpod katerega je na plano štrlel le nos, oči so bile dobro zakrite pod šiltom, minigun pa mu je spet visel v višini najinih pasov...Niti slučajno se nisem imel namena ustaviti in neke mrzle in deževne junijske noči razlagati nekemu kretenskemu polcaju, ki me niti ne vidi, niti ne sliši in me morda komajda voha, naj vendarle svoj gan uperi v tla! Saj bi me najbrž še res zamešal za Mohameda in trznil! GRRRRRRRRR!!!!! Ko naslednjič vidim na letališču polcaja z brzostrelko in, če mi bodo vremenski pogoji dopuščali diskreten pristop, se ta zgodba nedvomno nadaljuje...

3 comments:

LONELY RIDERka said...

a smem vprasat kdaj dfak si bil lansk let na peljescu, da je pihalo (in to se kot strela). Kot jaz pomnim je bila celoten julij bonaca na Peljescu in so vsi rinili na Bol...prva polovica avgusta pa tudi ni bila boljsa.

Now I wonder - kaj je zate "pihal kot strela"??

Čukmajster said...

Mislim, da je bilo okoli sredine avgusta...Tudi deževalo je 1x vmes konkretno...Moraš pa upoštevati, da nisem surfer in, da je moja jakostna lestvica za veter nekoliko drugačna od tvoje, oz. od surferske...

LONELY RIDERka said...

Ne, sej to pa zna stimat. Jst sm sla 15ga avgusta domov, in potem je ene dva, tri dni na Bolu baje dejansko konkretno vleklo (valjda, ce sem sla pa jst domov :S). In ce piha na Bolu, piha tut na Peljescu.
O dezju pa ne bi...mislm, da tok dezja se nisem v zivljenju na morju vidla, kot sem ga lansk let.

Anyways, lansko leto je bilo ******* (cenzura, nov zakon pa to ;)). Glede na trenutno stanje vremena, sem precej pesimisticna in mislim, da letos ne bo boljse...