Thursday, February 08, 2007

Levi Levi’s

Kar se tiče jeansa, že dolga leta prisegam na Leviske… Ali bolje rečeno – dolga leta sem prisegal na Leviske. V zadnje pol leta pa se je moje neomajno prepričanje v najbolj znan jeans na svetu dodobra omajalo.

Pred leti sem si kupil model Levisk črne barve na rob. Ja… Jeans na rob… Krasna zadeva… Čeprav je šlo za čiste “kavbojke” v črni barvi, sem lahko hlače mirno oblekel tudi za bolj “svečane” priložnosti, saj dejansko ni bilo opaziti, da so to Leviske. No in tekom let so mi omenjene hlače postale ozke v pasu. Ne, ne, ne… Nisem se zredil… No…, vsaj ne toliko, da mi ne bi bilo “starostno spreminjanje konstitucije” v tem primeru priročen izgovor. Aja… Pa še fotr sem postal… Kje pa se za fotre spodobi, da bi še lahko nadeli maturantsko obleko, ali pa hlače izpred 8 let… No po tem zgovarjanju pa na bistvo.

Cilj: Kupiti enake črne Leviske, le nekoliko širše v pasu.

Pa samozavestno krenem v Levis trgovino v BTC-ju in mirno rečem za zgoraj opisane kavbojke. Lenobna prodajalka, ki se ji niti slučajno ne da ubadati z nekimi t.i. potrošniki, mi po zavoju oči proti stvarniku odvrne, da nima pojma v čem govorim in ob omembi “Levisk na rob” svoje zale modre očke tako izbuli, kot bi ravno za mano v daljavi opazila svojega najbolj ažurnega žrebca, ki se strastno onegavi z njeno najboljšo prijateljico. Njena kolegica, ki je ravnokar po 5 minutah po mojem prihodu v trgovino končno končala osebni pogovor po mobiltelu, je zdolgočaseno pristavila, da naj grem pogledat v “Levis outlet” v halo A. Rečeno – strojeno.

V outletu naletim na zelo prijazno prodajalko, ki pa me ob omembi črnih Levisk na rob tako pogleda, kot bi od nje zahteval zaboj hrušk. Ko razčistiva, da obstajajo modeli Levisk, ki jih naredijo, prodajo in nanje ne pomislijo nikoli več, me prijazno povpraša, ali bi želel kupiti kakšne druge Leviske. Vdan v usodo, resignirano privolim. Pa mi začne vleči ven neke zguljene kavbojke, nakar po parih parih vljudno povprašam:

“Pa nimate kakšnega modela, ki ni že v osnovi zguljen?”
“To so lanski in predlanski modeli, ko je bilo v modi, da so kavbojke zguljene… Če pa želite nezguljene kavbojke, pa pojdite v BTC City, kjer imajo letošnje modele. Letos zguljenost ni v modi…”

Nad mano se je pojavil velik nevihtni oblak in iz njega se je dodobra ulilo. Sicer sem še nekaj monologiziral s prodajalko, češ, ali ni ravno v tem fora, da NOVE kavbojke zguliš, da si kul in še to, da mi je fotr pravil, da si je v svojih mladih letih kupoval nove kavbojke in jih potem na neskončno nerazumevanje babice s sirkovo krtačo gulil, da bi bil kul, a od sicer prijazne prodajalke za odziv nisem dobil ničesar, razen velikih mežikajočih očk, pri katerih sem se sam sebi zazdel ne kot fotr pač pa kot stari fotr, ki se spominja izpredvojnih let in davnega entisočosemstoosemindevetdesetega. Seveda se potem v BTC City nisem vračal in nakup kavbojk preložil za nedoločen čas.

Ta torek me je po službi zopet popadlo, da si zrihtam Leviske 507. Ta model mi bojda najbolje stoji (po pričevanjih v.d. žene in matere mojega otroka), zato sem si omislil, da bi si jih nabavil v črni barvi. Uletim v Levis štacuno v bežigrajski Plavi laguni. Za hec povprašam o črnih kavbojkah na rob, odziv je simpatičen nasmešek, ki razkriva popolno nevedenje za takšen model. Razgledam se naokoli, probam nekaj petstoenk, ki mi še vedno sedejo na rit kot vreča od krompirja, nakar se zapalim za model iz temnega jeansa.

“Imate take 507-ke?”
“Ja… So pa take… Zmečkane…”
“Zmečkane?”

Ogledam si model… Res, … kavbojke so bile umetno zmečkane na predelu pod prednjimi žepi in pa tik nad spodnim robom ob strani. WTF??? Spomnil sem se, da so se pred leti prodajale kavbojke, ki so želele biti “old skul”… Npr. rdeče kavbojke, ki so delovale, kot bi jih po 200 letih odkrili v starem zapuščenem rudniku bakra, pa se jim je zdelo kul, da bi jih prodali po rahlo višji ceni. No potem so bile očitno v modi kavbojke, ki so bile že v osnovi zguljene, ki so sledile tistim, ki so bile že v osnovi strgane. Ne štekam pa, v čem je fora, saj ti modeli že nestreniranemu očesu delujejo popolnoma umetno. Je to kul? Kot umetni joški?

Ja, ja, ja… Star konzervativen kozel sem, ja… Mona, ki se ne sprijazni s prihodnostjo zmečkanih kavbojk, kao najdenih na dnu jezera, poraščenih s stoletnim mahom ter z raztrganimi žepi, da evri letijo naokoli, da človek skuša delovati, da je poln… Sranja…

Na koncu sem zavil v S. Oliverja (kar je druga štacuna, poleg Levisa, kjer nakupujem svoje cunje…) in si po pol urnih mukah (zaradi miniaturnih številk za shirane rejverje) le kupil zelo solidne sive hlače, ki so športnoelegantnega značaja. V sili hudič muhe žre!

P.S. Očitno si bom od sedaj naprej v Levisu kupoval le še obične 507-ke in pa srajce ter se sploh ne spuščal v “razširjeni” izbor trenutne mode.

2 comments:

jaka said...

js sm nad levisom že davno obupal. večino kavbojk kupim v h&m, sicer ponavadi v avstriji, ker je v Lj katastrofalna izbira moskih cunj.

h&move kavbojke so v primerjavi z ostalo h&m robo zelo kvalitetne, pa še precej fajn kroji so, cene pa sploh ugodne. ze skoraj blizu turškim cenam ;)

Anonymous said...

prešaltaj na Desni's