Friday, November 02, 2007

Za pred zid pa šus v glavo!

Ob ogledu televizijskega Dnevnika sem videl prispevek o očitno čedalje bolj pogostem konjičku slovenskih bedakov in domnevno »zmedenih« turistov za volani. Govorim namreč o napačni vožnji naroda po avtocestah. Resno ne zastopim kaj ljudem dogaja... Da obrnejo sredi tunela in se po prehitevalnem pasu vozijo v napačno smer. Ali pa da ugotovijo, da so zgrešili odcep in se zato vzvratno vrnejo do faljenega odcepa. Ali pa se kar ustavijo sredi tunela, prižgejo vse 4 žmigauce in čakajo... NA KAJ????? Na angela varuha???? Jebemuboga!!!!!!! In to ni več redkost. Med prispevkom so pokazali vsaj 15 različnih primerov samomorilskega vedenja na avtocestah. In potem ti prikotalijo nekaj v smislu »...zmedeni turisti so blablabla...«. Pravila vožnje so po vsem svetu ENAKA!!!! Nikjer ni dopustno, da bi na avtocesti zamenjal smer vožnje. Ker če to storiš, je s tabo nekaj hudo, hudo narobe. Takšnega človeka je treba hospitalizirati. Po elektrošokih, seveda... Pa saj avtocesta ni klinčevo drsališče v hali Tivoli, kjer se smer drsanja zaradi obrabe ledu zamenja vsake pol ure!!!!!!

Kar slabo mi postane, če pomislim, da bi mi na avtocesti pri 130 km/h nasproti pripeljal nek idiot z isto hitrostjo. Takim kretenom bi bilo treba vzeti vozniško dovoljenje za vse življenje. Taki ne bi smeli NIKOLI VEČ imeti izpita in NIKOLI VEČ sesti za volan. In ne samo to... jaz bi jih mirno dal sedet za kakšno leto, dve, da se ohladijo. Pravniki naj rečejo kar hočejo in pihajo prah s starih bukel o zakonih, meni so zgoraj opisana dejanja »poskus umora zaradi malomarnosti«. In to bi kruto sankcioniral. Sem pa slišal tudi za pezdete, ki so se odločili, da na tak način (namreč tako, da se vozijo po napačni strani avtoceste) storijo samomor. Proklete pizde egocentrične. Če si se naveličal sveta, si natakni betonske copatke in se vrzi v Ljubljanico. Tipično slovensko: »Če sem se jaz naveličal življenja, si bom vzel s seboj soseda, da mi ne bo dolgčas.« FEJ JIH BODI!!!!!!!

Vsak pač ni mišljen za to, da bi vozil avto. Tako kot ne more biti vsak pilot ali astronavt. Če daš avstralopiteka za volan, lahko pričakuješ katastrofo. Enako je z jamskimi ljudmi v tunelih... Očitno jih potencialno klavstrofobična scena vrže nazaj v čas njihovih jamskih prednikov, ... stisne jih zaradi teme in morebitnega napada sabljastega tigra izza zasilnega izhoda, zato se odločijo, da se raje odpravijo ven tam, kjer so prišli notri. Ziher je ziher. AMA NIJE ŽVAKA ZA SELJAKA!!!!!!! Jebenti, dokaži, da si sposoben voziti avto v vseh razmerah in da te tuneli ter avtoceste ne zmedejo. Ker če te, potem avto očitno ni zate. In tega bi se morali zavedati prijazni ljudje na Roški, ki očitno vse preradi podeljujo vozniške izpite, ko jim zadiši po zelenem.

3 comments:

Pika said...

U mater, Janez ... ma si ne predstavljam, da ga dejansko srečaš - seljaka, v nasprotno smer, v tunelu ... že tle si se razpištolil u iber, pa je bil samo Dnevnik (ej, pa ne, da sene strinjam!!)
Jaz sem ga, srečala, tunel prvi iz KP proti LJ ... os takrat dalje imam nemali strah pred tuneli in se vozim skoznje presrano, prehitevanje pa je NONO
;)

LONELY RIDERka said...

@cukmajstr: se cist strinjam s tabo. pa sem pravnica z veliiiko bukvami. vzet izpit pa v umobolnico ž njimi!
sam je pa res, da se mi tut uporaba talionskega nacela sploh ne zdi pretiravanje. tko da baje, da nimam prav, pravjo uveljavljeni slovenski strokovnjaki s tega podrocja. ;)

@pika: ofak?!? pa kasne stvari se to teb dogajajo?!?

Anonymous said...

Kaj ti kle ni jasno? Če se fentaš brez kolateralne škode, si vendar slabič, strahopetnež itd, ki spada tja nekam v 9. krog Pekla. Če pa pri samomoru pospraviš še koga, si pa mučenik, fridm fajter s potrjeno rezervacijo v Raju a la Alamut.