Tuesday, July 31, 2007

KONCEPT št. II.

Konec meseca bosta minili dve leti kar je bil objavljen prvi Gnevnik®. Po letu rednega objavljanja (vsaj 1x tedensko) sem pričel s službovanjem in kontinuiteta gnevljenja je dobila nove dimenzije. Nakar sem pred pol leta postal ponosni ata in redno objavljanje Gnevnika® je postala čista znanstvena fantastika.

Pa ne da ne bi imel več o čemu gneviti (čeprav prejšnji Gnevnik® blago na to namiguje). Redkosti objavljanja botrujeta predvsem dve stvari… Ena je ta, da se rad razpišem u tri krasne… 3 odstavki so za pusije! Ima da jih je vsaj 6!!!! In druga je ta, da sem si dal kar nekaj dela z ilustracijami… Svinčnik, tuš, radirka, barvice, flukiji ipd.

Ker res pogrešam gnevljenje v pisni obliki in, ker mi je Gnevnik® pač špasno pisati, bo potrebnega nekaj odpovedovanja.

Ergo: Gnevnik® je dobil nov koncept, ki sem ga strukturalistično poimenoval “KONCEPT št. II.”. Jebiga, je treba s časom… Dva pika nula pa ta internetna jajca…

In kaj je pričakovati novega? Predvsem krajše in vsebinsko bolj zgoščene tekste… Morda celo družbenokritične ali političnoangažirane haikuje… In pa bolj abstraktne in stilsko relativno neopredeljive in kvalitetno nekonsistenčne risbice. Kolikor bo boter čas dopuščal!

Da pa si že v prvem "Gnevniškem zapisu TM" po KONCEPTU št. II. ne bom skočil v besedo, ga bom na tem mestu zaključil!

P.S. HA! 6 odstavkov!!!!

P.P.S. Gnevnik odhaja na počitnice in se vrne v zadnji tretjini avgusta!

No comments: